ایران 19 ........ کرمانشاه 20

خبری تحلیلی مستقل

ایران 19 ........ کرمانشاه 20

خبری تحلیلی مستقل

سخنی با دبیر حزب توسعه کرمانشاه

برادر گرامی جناب مهدوی ، شیوه ای که جنابعالی در توسعه دنبال می کنید نه در شان یک حزب است و نه در شان و منش اصلاح طلبی است .

آیا مگر می توان به شیوه و مدل بگم بگم هر آنچه بخواهید به فرماندار و بزرگان  سنقر نسبت بدهید و در این سوی خود را اصلاح طلب بنامید ؟ راستی این کلید شرکت انحصاری اصلاح طلبان را از چه کسی گرفته اید ؟ در کجای دنیا و با کدام فرمول یک اتاق و چند میز و یک سایت عنوان حزب داشته و برای مردم تعیین تکلیف میکند؟

شما به چه حقی خود را قیم اصلاح طلبان سنقر دانسته و عزیزان ارزشمندی چون حسینعلی امیری و علی اوسط هاشمی را که دارای جایگاه ویژه در بین مردم سنقر هستند متهم نموده اید ،  شما که نمی توانید یک سالن مملو از مردم را برای جلسات سخنرانیتان مهیا کنید از کجا نمایندگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه را گرفته اید .

بهتر است بیش از اینکه به توسعه امیال شخصی خویش و قدرت طلبی بپردازید، به منش و شیوه اصلاح طلبی و بذل آگاهی و دل نبستن به قدرت و دعواهای کاذب آن روی آورید که جان اصلاحات اینهاست .نه جنجال و تخریب و سهم خواهی . بهتر است دفتر کارتان را از حالت بنگاه توسعه به دفتر یک حزب واقعی ارتقا دهید

  کیومرث واعظی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.