ایران 19 ........ کرمانشاه 20

خبری تحلیلی مستقل

ایران 19 ........ کرمانشاه 20

خبری تحلیلی مستقل

کریم: تمام شایعه ها علیه ما برای این است که می‌خواهیم دانشگاه سالم بماند

کریم با ابراز تاسف از اینکه در کرمانشاه برای هر تغییر که نیاز سیستم است هزاران حرف و شایعه و جوسازی درست می‌شود، گفت: متاسفانه همواره این نگرانی‌ها در زمان تغییر هر مدیریتی وجود دارد و در زمان تغییر شایعات بسیاری
 آفتاب کرمانشاه

 بسیاری در خصوص مدیر قبلی و جدید بر سر زبانها می‌افتد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: شاید یکی از علل افزایش این شایعات و حرف‌های بی‌ربط وجود خریداران این حرف‌ها باشد و در همین راستا از همه افراد می‌خواهیم تنها به کار خود بپردازند و به این شایعات و حرف‌ها توجه نداشته باشند.

کریم با بیان اینکه این شرایط از سالهای قبل در سطح دانشگاه وجود داشته، گفت: متاسفانه در دو سال گذشته این بحث‌ها و شایعات بسیار بالا گرفته و بسیاری از مسئولین و معاونین دانشگاه مورد تهدید و تهمت قرار گرفته‌اند و حتی مزاحمت‌هایی برای خانواده آنها ایجاد شده است.

وی افزود: این همه شایعه سازی‌ها در فضای مجازی و در برخی رسانه‌ها همه برای این است که می‌خواهیم سیستم دانشگاه سالم بماند و نمی‌خواهیم به کسی باج بدهیم.

کریم اظهار کرد: متاسفانه برخی افراد فقط یاد گرفته‌اند با استفاده از قدرتی که دارند با فشار و تهدید برای رسیدن به اهداف خود باج بگیرند که ما برای اینکه نمی‌خواهیم به این افراد باج بدهیم آماج تهمت‌ها و تهدیدها قرار گرفته‌ایم.

این مسئول اظهار کرد: علاوه بر فشار ها از درون، عده ای هم از بیرون دانشگاه در خصوص انجام برخی تغییرات در دانشگاه فشار می آورند.

وی افزود: برخی تغییرات در دانشگاه باید سال گذشته انجام می‌شد اما برای اینکه حرف این افراد محقق نشود و ثابت کنیم که به خواست آنها تغییری صورت نمی‌گیرد، تغییرات را یک سال به تاخیر انداختیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار کرد: این تاخیر در اعمال تغییرات برای این بود که به همه بفهمانیم دانشگاه با دستور کسی کار نمی‌کند و با حکم کسی، مسئولی از دانشگاه را تغییر نمی‌دهیم و تنها بر اساس لیاقت و شایستگی افراد تغییرات را اعمال می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.