ایران 19 ........ کرمانشاه 20

خبری تحلیلی مستقل

ایران 19 ........ کرمانشاه 20

خبری تحلیلی مستقل

دست رد استاندار به باج خواهی حزب چندنفره توسعه کرمانشاه

براساس اخبار رسیده به سامانه خبری تحلیلی شب گذشته دکتر رازانی استاندار محترم کرمانشاه که از ماهیت مهدوی چشمه گچی و حزب من درآوری وی با خبرشده به خواسته های ایشان جواب رد داده و ایشان را از استانداری کرمانشاه بیرون انداخت.


لازم به ذکر است که با این عمل قاطع استاندار محترم دیگر هیچ یک از فرمانداران و مدیران ادارات با این دبیرکل حزب من درآوردی ارتباطی نخواهند داشت.


با این حرکت استاندار محترم باید فاتحه باج خواهی مهدوی چشمه گچی رو در استان کرمانشاه خواند.


قابل توجه برخی مدیران ترسو...

سخنی با دبیر حزب توسعه کرمانشاه

برادر گرامی جناب مهدوی ، شیوه ای که جنابعالی در توسعه دنبال می کنید نه در شان یک حزب است و نه در شان و منش اصلاح طلبی است .

آیا مگر می توان به شیوه و مدل بگم بگم هر آنچه بخواهید به فرماندار و بزرگان  سنقر نسبت بدهید و در این سوی خود را اصلاح طلب بنامید ؟ راستی این کلید شرکت انحصاری اصلاح طلبان را از چه کسی گرفته اید ؟ در کجای دنیا و با کدام فرمول یک اتاق و چند میز و یک سایت عنوان حزب داشته و برای مردم تعیین تکلیف میکند؟

شما به چه حقی خود را قیم اصلاح طلبان سنقر دانسته و عزیزان ارزشمندی چون حسینعلی امیری و علی اوسط هاشمی را که دارای جایگاه ویژه در بین مردم سنقر هستند متهم نموده اید ،  شما که نمی توانید یک سالن مملو از مردم را برای جلسات سخنرانیتان مهیا کنید از کجا نمایندگی اصلاح طلبان استان کرمانشاه را گرفته اید .

بهتر است بیش از اینکه به توسعه امیال شخصی خویش و قدرت طلبی بپردازید، به منش و شیوه اصلاح طلبی و بذل آگاهی و دل نبستن به قدرت و دعواهای کاذب آن روی آورید که جان اصلاحات اینهاست .نه جنجال و تخریب و سهم خواهی . بهتر است دفتر کارتان را از حالت بنگاه توسعه به دفتر یک حزب واقعی ارتقا دهید

  کیومرث واعظی

فعله گری با پست خود خداحافظی می کند

آقای علی فعله گری مدیرکل محترم میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با پست خود خداحافظی می کند.

شنیده ها حاکی است که روز گذشته آقای فعله گری از پست خود استعفا داده و آقایان ایزدی فرماندار فعلی سنقرکلیایی  و رشنو معاون فعلی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از گزینه های مطرح تصدی این پست می باشند.

منبع:آفتاب